treplusett.blogg.se

Tre vänner och en Ebba K! Som mamma, pappa, barn. De är tre personer - en mamma, en pappa och ett barn. Men här har vi en till, en extra krydda! Vi är alltså tre tjejer + Ebba, en bättre blogg helt enkelt! Här skriver vi av och som på oss, vi diskuterar och pratar vardag! Häng med på äventyr med de tre bästa + en Ebba!

Idag är imorgon

Publicerad 2014-03-03 00:21:34 i Allmänt, Ebba,

Eftersom jag inte gått och lagt mig än så är idag imorgon (klockan är 00:20).

Ville bara flika in och säga att jag har haft ett grymt lov och att jag har haft det så sjukt kul under fredagen och lördagen då jag jobbade med Mathilda på AVICII. Första dagen fick jag jobba med BURN (eneridrycken) i deras garderob enbart för burn gäster. Kunde kolla på hela konserten eftersom jag hade ett stort glasparti och AVICII precis till höger inprincip. Jag fick smaka deras nya drycker (Lemon och en som va med smak av äpple, kiwi och blå guava) min favorit är nog faktiskt originalet men dom nya var också goda!
Igår (lördag) jobbade jag i stora garderoben, där var det betydligt mycket mer jobb men det var vara posivit! Man kunde prata med olika människor i stora garderoben så det gjorde att tiden gick mycket fortare men jag är sjukt glad att jag fick möjlighet å jobba i båda garderoberna! :)
Innan folket kom

Under konserten


Fest i neonväst

Alla barnen hade fest i neonväst utom Lasse för han hade en Icakasse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela