treplusett.blogg.se

Tre vänner och en Ebba K! Som mamma, pappa, barn. De är tre personer - en mamma, en pappa och ett barn. Men här har vi en till, en extra krydda! Vi är alltså tre tjejer + Ebba, en bättre blogg helt enkelt! Här skriver vi av och som på oss, vi diskuterar och pratar vardag! Häng med på äventyr med de tre bästa + en Ebba!

Det var inte igår

Publicerad 2014-03-12 11:52:33 i Allmänt, Ebba,

Hejsan alla barn!

Det var inte igår som jag skrev och det var definitivt inte igår jag var på vårdcentralen...
Har gått och fått urinvägsinfektion...
Inte bekvämt kan jag berätta för er!!

Sitter och väntar på svar från doktorn. Har fått en lapp där det står att mitt Nitrit är positivt och det är tydligen giftig om man har för mycket mängd i blodet.

Känns bra att jag spenderar min studiedag på sjukhuset istället för med min vän som ska göra en tattoo idag... NOT! Hade lovat henne å följa med men med denna smärta var det omöjligt. Önska denna skit kom imorgon istället så jag hade kunnat hålla din hand Linda ❤️
Men du klarar det utan mig!

Alla barnen var friska utom Ebba för hon hade urinvägsinfektion


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela