treplusett.blogg.se

Tre vänner och en Ebba K! Som mamma, pappa, barn. De är tre personer - en mamma, en pappa och ett barn. Men här har vi en till, en extra krydda! Vi är alltså tre tjejer + Ebba, en bättre blogg helt enkelt! Här skriver vi av och som på oss, vi diskuterar och pratar vardag! Häng med på äventyr med de tre bästa + en Ebba!

Sjuk och sjukt

Publicerad 2014-02-04 11:29:53 i Allmänt, Linda,

Har varit helt död hela helgen! Eller egentligen sen i onsdags förra veckan! Eller på riktigt ända sedan jag kom hem från Thailand! 

Så med andra ord har jag legat hemma hela helgen vilket ändå vart väldigt värt! 

Igår hade klassen bartenderkurs! Hur kul?? 




Man fick blanda massa olika drinkar och lära sig lite med att kasta flaskan osv. Lätt något jag funderar 100% på att göra i sommar!! Sjukt kul och helt min grej!


Ska klippa mig idag! Är fakriskr nervös för jag jag ingen aning om hur jag vill göra?! Alltid varit blond och det är ju mitt jag! Men sen så vart det brunt och har trivts i det! Men tror jag vill vara blond på studenten? Vet inte!! Får panik! Ingen jah frågar säger något vettigt heller... *suck*

Alla barnen klippte sig utom Issa för hon ville inte ändra frissa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela