treplusett.blogg.se

Tre vänner och en Ebba K! Som mamma, pappa, barn. De är tre personer - en mamma, en pappa och ett barn. Men här har vi en till, en extra krydda! Vi är alltså tre tjejer + Ebba, en bättre blogg helt enkelt! Här skriver vi av och som på oss, vi diskuterar och pratar vardag! Häng med på äventyr med de tre bästa + en Ebba!

Pussar

Publicerad 2014-02-16 13:48:02 i Allmänt, Linda,

Det händer mycket! Men inte så mycket här på bloggen haha! 

Haft en underbar helg och börjar faktiskt känna mig frisk!! :D 
Alla hjärtans dag va bara för underbar och jag skulle inte kunnat önska mer!

Imorgon är det måndag och den här veckan känns tuff! Veckan innan sportlovet! Mycket som ska bli gjort! 

Nog om skoltråket och till skolkulet och annat! 








Lite bilder från veckan! 

Sista bilden är på mig! Jag målade den när jag va sju, personligen tycker jag det är ganska likt! :)

Alla barnen rita utom Greta för hon ville bara kleta!

Kommentarer

Postat av: EbbaK

Publicerad 2014-02-17 00:02:11

Hahaha inte visste jag att du han vara i New York i veckan!?!?

Postat av: EbbaK

Publicerad 2014-02-17 00:02:34

Hann*

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela