treplusett.blogg.se

Tre vänner och en Ebba K! Som mamma, pappa, barn. De är tre personer - en mamma, en pappa och ett barn. Men här har vi en till, en extra krydda! Vi är alltså tre tjejer + Ebba, en bättre blogg helt enkelt! Här skriver vi av och som på oss, vi diskuterar och pratar vardag! Häng med på äventyr med de tre bästa + en Ebba!

Goooooodermorgon världen

Publicerad 2014-02-05 09:25:12 i Allmänt, Linda,

Känns som dagar flyter samman mer och mer! Ingen koll på vart i tiden jag befinner mig riktigt! 
Känns faktiskt mer och mer som att veckor flyter samman också! 
Väntar bara på att åren också kommer börja göra det! Sjukt, men jag trodde faktiskt aldrig tiden skulle kunna kännas att det går så fort! Trodde aldrig på mamma och pappa när de berättade hur fort tiden gått och att de senaste 10åren har svingat sig fram!
Jag trodde aldrig att jag skulle mig så rädd och stressad över att det går fort heller? 
Gillar skolan nu! Älskar vår klass och miljön! Hör och häpna! Jag vill inte ta studenten! Hur sjukt?
Jag längtar såklart efter dagen i sig men fuck jobba å that shit! Vill ha mina klassisar och aldrig lämna! 


Åh<3

Ändå längtar man fram i tiden! Längtar till Åre! Längtar till sommaren!!
Jo jag tror ändå på ett sjukt kul liv efter gymnasiet men livet nu är så härligt ändå! 


Gotland en underbar sommarkväll! Saknar och längtar! 

Alla barnen tyckte tiden gick fort utom utom Tess för hon hade Bara stress!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela