treplusett.blogg.se

Tre vänner och en Ebba K! Som mamma, pappa, barn. De är tre personer - en mamma, en pappa och ett barn. Men här har vi en till, en extra krydda! Vi är alltså tre tjejer + Ebba, en bättre blogg helt enkelt! Här skriver vi av och som på oss, vi diskuterar och pratar vardag! Häng med på äventyr med de tre bästa + en Ebba!

Ge mig mat för fan

Publicerad 2014-02-20 20:30:03 i Allmänt, Ebba,

Hola chickas!

Ebbzoor och Lindzoor på snapchat idag

The hoe Linda T som säljer sig för en hundring. Kom å köp!

Åh vad gott med färsk mango! 😍😍

Fast det här såg jävligt gott ut det med! 😍

Nu ska jag go back 2 matematiken som jag önska någon kunde klämma in i min hjärnhalva. Tror enbart min ena hjärnhalva är med och det är den som inte samlar på information så det går in och ut på en gång... Smaaart!

Alla barnen tänkte snabbt utom Lina för hon behövde tina. (Hon va alltså en isbit å kunde inte tänka eftersom hon va stelfrusen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela