treplusett.blogg.se

Tre vänner och en Ebba K! Som mamma, pappa, barn. De är tre personer - en mamma, en pappa och ett barn. Men här har vi en till, en extra krydda! Vi är alltså tre tjejer + Ebba, en bättre blogg helt enkelt! Här skriver vi av och som på oss, vi diskuterar och pratar vardag! Häng med på äventyr med de tre bästa + en Ebba!

2veckor till sportlov1

Publicerad 2014-02-09 18:15:40 i Allmänt, Ebba,

Hola gäriz

Det är en ny vecka imorgon och den här veckan kommer i alla fall bli någorlunda normal. Det ända som skiljer sig åt är att vi ska presentera våra UF företag inför en jury! Spännande och nervöst!

Min babe från GBG kommer hem så jag kommer vara med henne större delen av veckan. Vi ska fira alla hjärtans dag tsm på fredag. I mean who needs a boyfriend(?) Inte jag. Älskar singellivet!

Nu ska jag dra mig baklänges och dö lite. Har inte kunnat plugga på hela dagen... #dysse&koncentrationssvprigheter

Alla barnen tog det lugnt utom Roger för han surfa på våger!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela